OutdoorClick | Klantenservice
- Algemene voorwaarden OutdoorClick - CollectClick C.V.
- Verzenden & retourneren Bezorg- en ophaalopties
- Disclaimer OutdoorClick - CollectClick C.V.
- Privacy Policy AVG
- Betaalmethoden Veilig betalen
- Over ons Hebben wij een 'click' ?
Een tevreden klant telt! Wij willen graag dat het vanaf het begin met u clickt.
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1. Wie zijn OutdoorClick?
1.1 Wie zijn jullie?
Wij zijn OutdoorClick. Een activiteit van CollectClick C.V. in Hengelo (Overijssel) Wij zijn de specialisten in de slimste plantenbakken van LECHUZA, met het intelligente bewateringssysteem, en wij leveren seizoensgebonden producten voor outdoor, hiking, survival, airsoft, bergsport, camping, buiten koken en recreatie. Het assortiment wordt regelmatig aangevuld met -tijdelijke- aanbiedingen van hobby- en huishoudelijke artikelen en niet seizoensgebonden producten.
Waarom Lechuza? Zie de informatie op onze website: www.deslimsteplantenbak.nl en ONTDEK Het Lechuza-irrigatiesysteem voor potplanten
1.2 Hebben jullie een winkel?
Nee, wij werken 100% online en verzenden met pakketdiensten, eigen transport en andere vervoerders naar het door jou gewenste adres. Je kunt wel kiezen om een online bestelling af te halen. Click & Collect by CollectClick ;-)
CollectClick C.V.
Amarilstraat 6
NL 7554 TV HENGELO
1.3 Wat is de levertijd?
Artikelen die wij uit voorraad aanbieden zullen binnen 1 of 2 werkdagen verzonden worden. De levertijd door onze transporteurs bedraagt 1-3 dagen. Alle zendingen kun je volgen middels een track&trace link. In overleg is maatwerk mogelijk. Wenst u een specifieke afleverdag? Neem persoonlijk contact met ons op!
tel. +31 74 255 2345
Als een artikel niet voldoende op voorraad is in ons NL magazijn, zal de levertijd ca. 7-10 werkdagen bedragen.
2. COVID 19 - Corona virus
2.1 Hoe zit het met de verzendingen en levertijden?
Algemeen
We nemen de maatregelen als gevolg van het coronavirus erg serieus. Via deze FAQ pagina houden we je daarom graag op de hoogte van de actuele ontwikkelingen en maatregelen die effect hebben op het versturen van pakketten binnen Nederland en naar het buitenland. Maatregelen en duur daarvan verschillen per land en wijzigen continu.
Bezorgers PostNL.
PostNL volgt de algemene RIVM-richtlijnen en neemt maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen en het contact tussen bezorger en ontvanger te minimaliseren. PostNL licht medewerkers in en zorgt dat zij weten wat ze moeten doen om gezond en veilig te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. Bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.
Bezorging van pakketten.
Het aantal te bezorgen pakketten is enorm gestegen. Online bestellen is in deze periode tenslotte een makkelijke en veilige manier om producten in huis te halen. Door de drukte die ontstaan is door het grote aantal bestellingen en de overheidsmaatregelen is het mogelijk dat de levering van jouw zendingen vertraging oploopt.
Onze bereikbaarheid.
Wij zijn gewoon bereikbaar. Voor wat betreft de zendingen geldt dat de ontwikkelingen rondom het coronavirus een grote invloed hebben op de huidige dienstverlening van onze verzendpartner(s). Dit houdt in dat het langer kan duren voordat je een reactie op een vraag over je zending van ons ontvangt, dan je misschien gewend bent. We vragen in deze bijzondere periode hiervoor jouw begrip en geduld, wanneer het anders loopt dan je gewend bent. Samen met PostNL zetten we alles op alles om de vertragingen te beperken. Voor de meest recente verzendstatus van jouw zending(en) verwijzen we je naar de Track & Trace informatie.
Afleverlocaties.
Ook zijn als gevolg van de maatregelen in Nederland en het buitenland sommige bedrijven of afleverlocaties gesloten. Indien een zending naar een gesloten bedrijf of afleverlocatie wordt verstuurd, wordt deze geretourneerd. Wees je ervan bewust dat wanneer in dit geval een zending geretourneerd wordt, verzendkosten niet geclaimd kunnen worden.