Zurück

LECHUZA BLOEMPOTTEN en PLANTENBAKKEN | Click Here !

  • OutdoorClick schnelle Lieferung
  • OutdoorClick großes Sortiment
  • OutdoorClick für jedes Abenteuer

Verzenden & retourneren

Bezorgen & afhalen 

> Als ik nu bestel, wanneer ontvang ik dan? 

Je hebt een bestelling geplaatst bij OutdoorClick, HappyClick,CampingClick, HobbyClick of een van de andere webshops van CollectClick C.V.  

Wij zorgen ervoor dat alle bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 16:00 geplaatst zijn binnen 1-3 werkdagen verwerkt worden.  

 

  • Afhankelijk van o.a. voorraad, formaat en gewicht zijn er verschillende mogelijkheden voor de levering van deze bestellingen.  

 

  • Indien voorradig*1) worden standaardpakketten in de regel met PostNL verzonden.  

 

Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je van ons per e-mail de track & trace-code.Je kunt hiermee jouw zending volgen. Over het algemeen zal PostNL jouw pakket de volgende dag bezorgen, tenzij je zelf een andere afleverdatum hebt gekozen 

  

*1) Heb je meerdere producten besteld met verschillende levertijden, dan geldt de langste levertijd. De producten worden namelijk gezamenlijk verzonden. De levertijd staat bij ieder product aangegeven in de webshop. Heb je een van de producten eerder nodig? Neem dan even contact op met onze klantenservice, dan bekijken we samen de mogelijkheden. 

 

  • Zendingen met pakketten met een hoger gewicht (>30 kg.) of groter formaat (freight- of palletzendingen) worden verzonden via Parcel.nl door een andere koeriersdienst tegen afwijkende tarieven. Ook met deze verzendwijze ontvang je, zodra wij jouw bestelling hebben verzonden van ons per e-mail de track & trace-code. Wij bieden je tevens de mogelijkheid deze artikelen af te halen in ons magazijn. Dit kan alleen bij online betaling of via bankoverschrijving vooruit. Zodra je bestelling verwerkt (en compleet) is zullen we contact opnemen om in overleg een tijdstip af te spreken waarop je kunt afhalen. 

 

  • Producten voorradig in een van onze externe magazijnen binnen de EU kunnen middels ‘dropshipment’ binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd worden. Het kan dus zijn dat je bestelling door een externe partij zal worden verzonden. Wel zijn wij het aanspreekpunt voor de bestelling en zullen we ervoor zorgen dat dit proces goed en snel verloopt. Uiteraard ontvang je ook met deze verzendwijze automatisch per e-mail de track & trace-code. 

 

  • Naar wens kunnen wij speciale afspraken met je maken op basis van offerte. 

 

 

> Wat zijn de kosten? 

  • NL 
  • Voor leveringen binnen Nederland van standaardpakketten zijn de verzendkosten vanaf € 6,95 ongeacht de waarde van de bestelling.  
  • Voor zendingen met pakketten met een hoger gewicht (>30 kg.) of groter formaat (freight- of palletzendingen) in Nederland verzonden met onze koeriersdienst zijn de kosten vanaf € 69,95. Verzending onder rembours is vooralsnog met deze verzendwijze niet mogelijk. Wij bieden je tevens de mogelijkheid deze artikelen kostenloos af te halen in ons magazijn. 
  •  

 

  • Bij het bestellen in de webshop (check-out) worden je diverse extra bezorgopties aangeboden, zoals ophalen bij PostNL locatie (pakketshop), extra vroeg ophalen, pakketautomaat, zelfde dag bezorging (beta), avondlevering en rembours (c.o.d.), indien beschikbaar. Voor deze extra opties worden afwijkende tarieven berekend.  

 

BE 

  • Voor leveringen binnen België van standaardpakketten zijn de verzendkosten vanaf € 8,95 ongeacht de waarde van de bestelling.  

 

  • Bij het bestellen in de webshop (check-out) worden je diverse extra bezorgopties aangeboden, zoals ophalen bij pakketshop, extra vroeg ophalen, pakketautomaat, zelfde dag bezorging (beta), avondlevering en rembours (c.o.d.),indien beschikbaar.  Voor deze extra opties worden afwijkende tarieven berekend.   

 

 

DE 

Sehe: https://www.outdoorclick.nl/de/service/ 

 

FR 

Voir: https://www.outdoorclick.nl/fr/service/ 

 

 

> Kan ik ook afhalen? 

Ja, je kunt jouw standaardpakket afhalen bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Afhalen is mogelijk nadat je een afhaalbericht hebt ontvangen per e-mail. Een PostNL afhaallocatie kun je vinden via de locatiewijzer van PostNL: www.postnl.nl/locatiewijzer 

Afhalen van ons magazijn is mogelijk bij bestellingen met pakketten met een hoger gewicht (>30 kg.) of groter formaat (freight- of palletzendingen). 

 

> Avondbezorging mogelijk? 

Ja, bij leveringen binnen NL. Je kunt zelf een gewenst tijdstip kiezen waarop je het standaardpakket wilt ontvangen. Dit kun je kiezen bij stap 2 in het bestelproces. PostNL rekent voor avondbezorging een toeslag van € 1,50.  

 

> Extra vroeg ophalen mogelijk? 

Je kunt kiezen voor extra vroeg ophalen van jouw standaardpakket. Dit kun je kiezen bij stap 2 in het bestelproces. PostNL rekent voor deze optie een toeslag vanaf € 12,50. Deze optie is alleen mogelijk indien de producten die je wilt bestellen bij ons op voorraad zijn. 

 

> Afleverdatum kiezen mogelijk? 

Ja, je kunt zelf een gewenste datum kiezen waarop je het standaardpakket wilt ontvangen. Dit kun je kiezen bij stap 2 in het bestelproces. Deze optie is alleen mogelijk indien de producten die je wilt bestellen bij ons op voorraad zijn en door PostNL bezorgd worden. Lukt het achteraf niet om de bestelling in ontvangst te nemen of op te halen op hetingestelde moment, dan kun je zelf bij PostNL middels de track & trace-code online een nieuw bezorgmoment kiezen. 

 

> Bezorgadres kiezen 

Wil je een ander bezorgadres kiezen dan het factuuradres? Klik dan bij het invullen van je gegevens het vakje “Verzend naar een ander adresaan. Vervolgens kun je hierna het adres invullen waar je het pakket bezorgd wilt hebben. 

 

> Bezorger niet geweest? 

Controleer allereerst de levertijd van het product en de status van je pakket met de track & trace-code. Was je niet thuis? Dan probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een ’niet thuis-code’. Met deze code kun je zelf kiezen waar en wanneer je jouw pakket wilt laten bezorgen. Dit kun je dezelfde dag tot 22:00 uur aangeven bij PostNL. Bij zendingen verzorgd door andere transporteurs of koeriersdiensten is de procedure vergelijkbaar. Raadpleeg hiervoor de track & trace-code die je per e-mail hebt ontvangen. 

Is de levertijd van het product al verstreken en heb je nog geen pakket ontvangen? Of werkt je track&trace-code niet? Neem dan contact met ons op via de klantenservice. 

 

Retourneren 

> Hoe werkt retourneren? 

Retourneren is heel eenvoudig. Is een product niet naar wens? Dan heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden voor retourzending aan te melden. 

Je hebt na melding nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour naar ons magazijn zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons magazijn gezonden moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ook contact met ons opnemen via ons 

Ticketsysteem. Je dient hiervoor ingelogd te zijn in de webshop met je eigen account. Je kunt ook via de klantenservicepagina een bericht sturen of je kunt een e-mailbericht sturen aan: [email protected]. Vermeld s.v.p. in je bericht het ordernummers van je bestelling.  

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

 

 

 

> Artikel defect? 

Je hebt altijd recht op een goed product, punt. Heb je een defect artikel ontvangen? Dan lossen wij dit graag voor je op. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. 

 

> Artikel niet naar wens? 

Heb je een artikel gekocht dat toch niet helemaal naar wens is? Bij ons heb je ruim de tijd, je kunt artikelen namelijk binnen 14 dagen retourneren. Een geldige reden is niet nodig, wij accepteren ‘daarom’ ook als reden. Wel is het belangrijk dat het product in de originele staat wordt terug gestuurd o.v.v. ons ordernummer. Zorg ervoor dat je het pakket gefrankeerd verstuurt via een verzendmethode naar keuze en bewaar voor de zekerheid de track & trace-code van deze retourzending totdat je van ons bericht hebt ontvangen.  

 

> Kan ik ruilen? 

Wij begrijpen het indien je toch liever een ander product wilt. Je kunt het artikel dat niet naar wens is binnen 14 dagen retourneren met het bijbehorende ordernummer. Wij zullen jouw retourzending zo spoedig mogelijk verwerken en het bedrag terugstorten op je rekening. Ondertussen kun je een nieuwe bestelling plaatsen met het gewenste product en / of andere artikelen zodat je deze weer snel in huis hebt. 

 

> Wanneer wordt mijn retour verwerkt? 

Nadat je een pakket retour hebt gestuurd duurt het vaak 1-2 werkdagen voordat wij het pakket in ons magazijn ontvangen. Daar wordt de retourzending nagekeken en verwerkt. Wij doen ons best dit zo snel mogelijk af te handelen. Wij garanderen dat je binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour(en) weer netjes je geld terug hebt of een nieuw product toegestuurd hebt gekregen. 

 

> Retour nog niet terug betaald? 

Wij zorgen er altijd voor dat je binnen 10 werkdagen na ontvangst van jouw retour(en) weer netjes je geld terug hebt of een nieuw product toegestuurd hebt gekregen. Mocht dit niet het geval zijn controleer dan je mailbox. Mocht je geen bericht van ons hebben ontvangen dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Neem gerust contact met ons op via de klantenservice. 

 

> Retourvoorwaarden 

De retourvoorwaarden zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden, deze vind je in onze webshop. Bij producten met afwijkende retourvoorwaarden staat dit in de omschrijving of specificaties vermeld. 

 

Bestellen 

> Hoe plaats ik een bestelling? 

Nadat je een mooi product hebt uitgekozen druk je op de groene ‘In winkelwagen’ knop. Vervolgens kies je de ‘winkelwagen’ pagina of ga je ‘verder winkelen’. Op de winkelwagenpagina zie je alle gewenste artikelen staan en kun je op de groene knop ‘Bestelling afronden’ klikken. Als je wilt kun je ervoor kiezen om een eigen account met een wachtwoord aan te maken, zodat je de volgende keer sneller kunt bestellen en jouw eerder geplaatste bestellingen kunt bekijken. 

De volgende stap is het invullen van je gegevens, verzendmethode selecteren en afrekenen via de betaalmethode die jij het prettigst vindt. Je kunt altijd met de knop ‘vorige stap’ terug indien je je keuzes wilt controleren of wijzigen. Het is ook nog mogelijk om opmerkingen te plaatsen bij je bestelling met bijv. Vragen of instructie aan ons. Druk op de groene knop ‘Kopen’, je bestelling is dan definitief. Door op ‘Kopen’ te klikken plaats je een bestelling met betaalplicht en ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Wij zullen zo snel mogelijk aan de slag gaan om je bestelling naar jouw wensen te verwerken! Ondertussen ontvang je een bestelbevestiging met in de bijlage de factuur van deze order. 

 

> Is bestellen zonder account mogelijk? 

Jazeker! Je kunt bij ons heel eenvoudig bestellen zonder account. Bij het plaatsen van je bestelling kun je gewoon eenmalig je contactgegevens en adres invullen.  

 

> Hoe volg ik mijn bestelling? 

Nadat je een bestelling hebt geplaatst wordt deze door ons naar jouw wensen verwerkt. Als de bestelling klaar is voor verzending wordt deze automatisch voorgemeld. Je ontvangt een track & trace-code per e-mail zodra PostNL of onze koeriersdienst de zending daadwerkelijk heeft aangenomen. Door op de link in het e-mailbericht te klikken kun je jouw pakket volgen. Let op! Het kan enige tijd duren alvorens de zending online te volgen is. We raden je aan om op een later tijdstip (bijv. de volgende ochtend) nog eens te kijken. 

 

Heb je geen track & trace-code ontvangen? Dan raden wij je aan om eerst je spambox te controleren. Het kan ook zijn dat je per abuis een foutief e-mailadres hebt ingegeven?  Lukt het inloggen (ook) niet? Neem dan contact met ons op via de klantenservice. 

 

> Bestelling niet ontvangen? 

Controleer allereerst of je de orderbevestiging hebt ontvangen. Deze wordt direct na het ‘kopen’ aan het door jou opgegeven e-mailadres gezonden. Vervolgens ontvang je een e-mailbericht met de bevestiging van verzending met de track & trace-code. Volg de bestelling via deze code. 

Was je niet thuis? Dan probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een 'niet thuis-code'. Met deze code kun je zelf kiezen waar en wanneer je jouw pakket wilt laten bezorgen. Dit kun je dezelfde dag tot 22:00 uur aangeven bij PostNL. Bij zendingen verzorgd door andere transporteurs of koeriersdiensten is de procedure vergelijkbaar. Raadpleeg hiervoor de track & trace-code die je per e-mail hebt ontvangen. 

 

Is de levertijd van het product al verstreken en heb je nog geen pakket ontvangen? Of werkt je track&trace-code niet? Neem dan contact met ons op via de klantenservice. 

 

> Bestelling annuleren? 

Is de bestelling al naar je onderweg of is deze reeds gereed gemaakt voor verzending, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Het is dan wel mogelijk om het pakket bij de deur te weigeren of om het bij het afhaalpunt te laten liggen. Het pakket zal dan automatisch weer bij ons retour komen. Wij zijn altijd bereid om te kijken of het nog mogelijk is de bestelling te annuleren. Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via de klantenservice. Dit kan je de kosten van de retourzending besparen. 

 

 

 

> Geen orderbevestiging ontvangen? 

Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen dan raden wij je aan om eerst je spambox te controleren. Zit de orderbevestiging ook niet in je spambox? Dan zou het kunnen dat je niet het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Wij kijken dit graag voor je na. Neem gerust contact met ons op via de klantenservice. 

 

> Plaatsen van een bedrijfsbestelling 

Sommige producten die wij verkopen zijn ook zeer geschikt voor zakelijk gebruik. Je kunt bij ons eenvoudig een bedrijfsbestelling plaatsen via de webshop. Tijdens het plaatsen van een bestelling kun je bij de adres- en contactgegevens de bedrijfsnaam invullen. Voor België kan het BTW-nummer ingevuld worden zodat je exclusief BTW kunt bestellen. Wil je zakelijk een groot aantal producten afnemen? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan per e-mail of bel onze klantenservice +31 (0)222-234 234. 

 

 

Garantie 

> Artikelklacht melden? 

Je hebt altijd recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het graag voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. 

Alle producten komen nieuw van onze leveranciers, tenzij anders vermeld in de webshop. Wanneer een product niet naar behoren functioneert horen wij het graag zo snel mogelijk. Is het tijdens het transport beschadigd geraakt, meld dit dan direct aan de vervoerder bij het in ontvangst nemen van de beschadigde zending of neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. 

Afhankelijk van het product en de tijd dat het product in je bezit is ruilen wij het zonder kosten om voor een nieuw exemplaar of repareren het gratis voor je. 

 

> Geen aankoopbewijs meer? 

Dat is geen enkel probleem! Wij kunnen dit voor je opzoeken. Stuur een mailtje met daarin je naam, adres en datum van bestelling of neem telefonisch contact op met onze klantenservice. 

 

> Is er een reparatie-afdeling? 

Heb je het product bij ons gekocht? Dan heb je binnen de garantietermijn recht op een nieuw product of reparatie doorde leverancier. Helaas hebben wij zelf geen reparatie-afdeling. 

 

> Garantievoorwaarden 

De garantievoorwaarden zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden, deze vind je op inonze webshop. Bij producten met afwijkende garantievoorwaarden staat dit in de omschrijving of de specificaties erbij vermeldt. 

 

> Overige vragen 

Heb je verder nog vragen over de bezorging van jouw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op per e-mail of bel onze klantenservice. Wij willen graag dat het met jou clickt! 

 

 

 

Produkte vergleichen Löschen Sie alle Produkte

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Wir benutzen Cookies nur für interne Zwecke um den Webshop zu verbessern. Ist das in Ordnung? JaNeinFür weitere Informationen beachten Sie bitte unsere Datenschutzerklärung. »